piątek, 16 sierpnia 2013

Nie bylo mnie bo wakacje

Na początek dwie moje ulubione prace dla przyjaciół, z którymi spotkałam się na Woodstocku.
1. co by było jakby Maro stała się facetem. 
2. Kotykotykotykoty



I oswajanie się z akwarelami. 

kliknij by powiększyć. 


Miałam kiedyś pomysł by narysować pantery w różnych kolorach tęczy. Takie nienaturalne ale jednocześnie przedstawione jak najmożliwiej. Teraz mam plan by wykonać różne ilustracje z dzikimi kotami w takich kolorach, tu padło na tygrysa :D To na razie szkic. Jeśli się uda i będę mogła podjąć się tego tematu w szkole ,zrobię te ilustracje w photoshopie dbając o wszystkie szczegóły.

2 komentarze:

  1. Jako facet ty tam wyglądasz jak jakiś Mefistofeles, a Nit bije rekordy wytrzeszczu. I tak piękne.

    I może to źle, ale akwarelkę wolę ocenić tu, niż na dA.
    Jesteś przecudnie futrzasta i uchachana, za to Shnee jet głównie realistyczny. Rozumiem problem, o jakim pisałaś na dA o oczach, ale raczej to nic takiego, bardziej rzuca się w oczy to, że on sie nie cieszy XD. "Dziewczyna mnie przytula... a co tam, zachowam pokerface."
    XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież on ma wybitnie derpowaty usmieszek XDDD Według mnie przynajmniej. No ale poznałaś nas osobiście toteż chyba pamiętasz jak sama zapytałaś czy posiadacz zielonej fursony umie się cieszyć XDD lololol
      Nit z wytrzeszcze mwygląda jak szczurek
      Maro

      Usuń