czwartek, 18 kwietnia 2013

FIRST

 Własna strona, galeria prac "na poważnie", profile na kilku rysunkowych stronach... ZA MAŁO! Posiadam niesamowicie wiele szkiców i rysunków, które nie pasują nigdzie. Tutaj będzie się pojawiało wszystko, co wzbudzi we mnie choć odrobinę pozytywnych uczuć.
 Zima była niesamowicie długa i męcząca. Byłam już wyprana z wszelkich ambicji i energii, wszystko było mi obojętne, wszystko zwalało się na głowę, wciąż zimno i źle. To taki wstrętny stan, nikt tak nie reagował na tą zimę, tylko ja: jakieś najsłabsze ogniwo. W międzyczasie usłyszałam  wiele motywujących i inspirujących słów, które odbijały się ode mnie, nie dawały nic. Teraz, kiedy w końcu mamy adekwatną do pory pogodę, odżyłam. Chcę robić tak wiele rzeczy, mam ochotę  zrealizować wszystkie porzucone pomysły, rysować, rozmawiać, żyć a nie wegetować. Mam nadzieję, że dzięki temu małemu miejscu w wielkich internetach będę widzieć w rysowaniu jeszcze więcej sensu, bo w końcu będzie gdzie umieszczać wszystkie ćwiczenia i małe szkice, które są małymi kroczkami do coraz lepszego rysowania.

 Ostatnio udało mi się nieco zarobić na rysuneczkach. Breloczki sprzedają się nieoczekiwanie dobrze!
 Dla przyjaciół, łączony.


Kiara, przód i tył

Nitrol, tylko z jednej strony

Razem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz