piątek, 19 kwietnia 2013

Nie mam sie gdzie pochwalic

..Ale od jakiegoś czasu robię loga dla forum Stado Lwiej Ziemi. Mimo, że już dawno tam nie bywam (jak miałam 12-14 lat udzielałam się na takich forach aż za dużo, potem ta fascynacja osłabła), sentyment pozostał i pomagam. Czuję też pewną satysfakcję wiedząc, że istnieje ono częsciowo dzięki mnie- autorka zainspirowała się moimi nędznymi próbami utworzenia takiego forum i poszła dalej. W rezultacie istnieje ono aż do dziś. Ach, te dawne czasy w internetach...








Mam jeszcze jedno ćwiczenie, które egzystuje sobie niepokazane nigdy nikomu.
Narysowane w sierpniu 2012 roku. Próba ukazania jakiegokolwiek charakteru czy może życia, bo oczy narysowane przeze mnie bywają niesamowicie puste i tępe. 



1 komentarz:

  1. Nie da się ukryć że masz talent tak do rysów tradycyjnych jak i komputerowych. :-)
    Co do pierwszej pary - ludzie myśleli, że to ja i Nit. W sumie mogłabyś na przyszłe święta przerobić i dodać im włosy i drugi ogon. XD
    Na tak zajebiste logo jak druga para bym nigdy nie wpadła(ta polska grzywa), lecz nie ukrywam, że jestem zazdrosna że tak fajnie poprawiłaś mój pomysł w trzeciej parze. ]:->
    Oczko na końcu jest dobre, lecz brakuje mu tylko wyostrzenia konturów - spraw by ta czerń się tak nie rozmywała i będzie git. C:

    OdpowiedzUsuń