niedziela, 28 kwietnia 2013

Lwiska

Mam do zrobienia ilustracje do wybranego tekstu. Najpewniej czuję się w rysowaniu zwierząt, a w szczególności dużych kotów, więc wybrałam jedną z moich ulubionych książek: "Chłopiec Lew". Na razie powstały dwie prace:



Małe przemyślenie niezwiązane z bazgraniem:
Jakiś czes temu znalazłam w internetach coś co bardzo mnie urzekło. 
Po prostu muszę się tym podzielić, wrzucam tutaj by mieć to zachowane. Kiedyś patrzyłam na wiele rzeczy zupełnie inaczej. W pewnym momencie przyjęłam taki sposób myślenia i...tak jakby żyje mi się lepiej.. 



4 komentarze:

  1. Lew z profilu... bardzo dobrze oddany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś z cyklu "you must be fun at parties":
    Całkowicie zadzam się z twoim sposobem myślenia, ale... jakiś lekarz zrobił analizę tego zdjęcia i określił nie tylko płeć, ale też i kolor skóry, na podstawie analizy kształtu czaszek. XD

    A lewcio jest świetny. ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze i tak, wiem że jest to możliwe ale my, "zwykli" ludzie i ci wszyscy którzy są pełni nietolerancji nie widzą tego i o to właśnie chodzi! Sens zachowany, wygrałam internet.

      Usuń
    2. http://www.ihopeyourearsbleed.com/wp-content/uploads/2009/01/1_free_internet1.jpg

      Usuń